HTML

nem bírta a farka

2010.02.20. 15:32 Uz Bence

bence: ember mekkora buli volt

pisti: mekkora :)

bence: nagyon nagy :)

bence: idióta Kesztyűs 2 sör után kitalálta menjünk sztriptízbe .. dugni akar

pisti: hétfőn ? sztriptízben, dugni?

bence: hát ez az a fű se nő, de be volt indulva égett a zsebe meg a fasza is

pisti: magyarba spórol itt meg a seggére ver egy hét alatt

bence: napi 10 deka parizer 2 zsemlével és egy fél l tej meg egy doboz cigivel üzemel csontra van hízva

bence: persze nem találtunk nyitva egyet se kitalálta menjünk taxival Brassóba bé,

előtte beugrottunk Covasna bárba ott súgták hogy menjünk a központba a posta mögött levő házhoz és csengessünk be

bence: ilyet nem ettél ember

kívülről rendes ház sötét csend becsöngetünk s mind az amerikai filmekben elhúztak egy kis reteszt az ajtón kikukucskáltak és kérdezték mit keresünk

Kesztyüs mondta hogy sztriptízbe jött és már nyitották es az ajtót

bence: esküszöm olyan nők voltak ben 18 nál egyik se volt több

pisti: persze szíjál gázt szopacc :)

bence: dögöljön meg a lovam príma áruk nagy kemény csecsek

bence: megittunk vagy 2 üveg piros bort s Kesztyűs azt mondja a pincérnek :

te figyelj ide, én baszni jöttem lehet e itt baszni , potyára nem baszom el a pénzt

bence: mondta a kolléga hogy szerencsénk van mert még van egy szabadon mindjá oda híja, hát a többihez képest nem volt egy nagy numera a csaj de annál rámenősebb volt úgy kínálta magát mind a piacon még azt is elmondta hogy frissen borotvált ott alul nyugúttan meglehet tapogatni Kesztyüs ettől le volt blokkolva

pisti: nem mondod pedig nem szívbajos

bence: mondtam a csajnak hogy csinálj valami kedvet a kollégámnak mert ő akar elvinni Kesztyűst meg biztattam hogy alkudjon az árból :)

pisti: nagy franc vagy hogy a Sugási barna bakmedve hántson meg

bence: elvitte Kesztyüst föl a színpadra a rúdhoz ott táncolt neki meg minden

én is vérszemet kaptam gondoltam potyázok egyet mondom a csajnak hogy a szőke kolléganőcskéddel nem járhatnék e én es egy ilyen kedvcsináló táncot

bence: nem fogod elhinni hozta a csajszit, a meg megfogta a kezem s fölvitt a csőhőz , neki támasztott a csőnek s elkezdet rajtam le s fel kígyózni majd fogta a két kezem rárakta a mejire hogy tapizzam, közben ledobta a pólómat fölugrott a vállamra úgy hogy az orrom ott volt a micsodájában, letolta a nadrágom is ott álltam boxer alsóban csőbe kapaszkodó feltett kezekkel mind Jézus urunk

pisti: :)

bence: rafinált volt a csaj mert mögém került két oldalt bedugta az úját a boxerembe és fölhúzta hogy a faszom kifityent belőle alig volt időm odakapni, lent az asztaloknál meg haltak meg a röhögéstől szedtem a ruhámat és gyorsan vissza siettem az asztalhoz... kellett nekem ingyér numera :)

pisti: sokat akart a szarka de nem bírta a farka mi :)))

 

 

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://uzbence.blog.hu/api/trackback/id/tr701776003

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

fds7543 · http://duplaklikk.blog.hu 2010.02.21. 13:18:16

fiatal suttyó koromban egyszer tatán kerestünk a haverokkal hajnalban, mi van nyitva, hogy innánk még kicsit, hát akadt egy bárocska, ahova ahogy beléptünk ráfordította a csaj a kulcsot, és bent vágtuk le, hogyezbizony kupi. nade! ülünk heten az asztal körül, bali cimbinek háttal jutott hely, szégyelősen tekergette a nyakát hátra, leste a csajt a rúdon.
a csaj amikor levette a bugyiját, közénk dobta és épp bali fején landolt, aki zavarában rákvörös lett, és idegesen visszahajította a csajnak, az meg lesett, hogy mi volt ez.
süti beállítások módosítása