HTML

locsoló vers

2010.04.02. 14:16 Uz Bence

 

 

 

 

 

 

 

 

 

bajuszbetyar : ember tudsz valami jó locsolóverset ?
én : aha
Házunk előtt áll két cövek ,
Ottan baszik két kis Öreg ,
Egyiknek rezeg az ina ,
Mert húsvétkor jó a Pina .
Szabad é locsolni
bajuszbetyar : á ez elég trágár
nincs valami szebb ?
én : van egy saját böcsüld meg
Erdély rózsáiról gyöngyharmatot szedtem
s akit ezzel meglocsolok Áldja meg az Isten
Kellemes Húsvéti ünnepeket
bajuszbetyar : de én nem vagyok erdélyi baszott
én : jah te alföldi vagy ! az jó  !
kinézel ma az ablakon és osztáng látod ki jön hozzátok hétfőn locsolni :)

 

Te tudsz jó locsolóverset ? Írd meg !

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://uzbence.blog.hu/api/trackback/id/tr841889575

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása