HTML

magyarázom a származásom

2010.02.05. 14:34 Uz Bence

Apám!

-miaz ,hogy én székely legény vagyok ? nem magyar?

-Fiam , minden székely magyar és minden palóc is magyar , de minden magyar nem székely vagy palóc

-ezt nem értem

-van úgye a pálinka ? Na de abból is van szílva pálinka körte barack cseresznye

-aha mostmár értem! De apám a szilvát szereti ugye ?

-megiszom én a többit es ha nincs más

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://uzbence.blog.hu/api/trackback/id/tr161731753

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása